Bliv låner

Som låner ved Nyborg Bibliotek får du adgang til uanede mængder af information, viden og store læseoplevelser. Det er gratis og du kan blive oprettet lige meget om du bor i eller uden for Nyborg Kommune.

Bliv oprettet som låner

Før du kan låne, skal du oprettes som låner. Dette kan gøres på to måder:

1. Du kan møde op personligt på biblioteket og medbringe dit sundhedskort, så opretter vi dig med det samme.
  2. Du kan oprette dig selv med MitID hjemmefra.

Lav en profil for:

Opret dig som låner

Opret dig med MitID

Vi anbefaler, at du læser vores låneregler og gebyrregler, så du undgår at få gebyrer for overskredne lån.

Opret dig som låner

Lånere under 18 år

Hvis du er under 18 år og ønsker at oprette dig som låner, skal vi bruge et samtykke fra dine forældre, før du kan låne. Du kan få udleveret en samtykkeblanket på biblioteket eller downloade den herunder.

Den underskrevne blanket afleverer du til os.

Ovenstående gælder ikke for børn, der går på én af kommunens folkeskoler, hvor alle elever får oprettet et UNI login, som også kan bruges til at låne på Nyborg Bibliotek.