Nyt fra Nyborg Bibliotek

Fejl på lånerprofil

Vi er så glade for, at vores nye hjemmeside endelig er i luften. Men som det er med ny ting, kan der forekomme børnesygdomme, og det oplever vi øjeblikket ved, at lån fra Det Kongelige Bibliotek og andre universitetsbiblioteker ikke kan tilgås i lånerprofilen.

Af Nyborg Bibliotek

Fjernlån fra forskningsbiblioteker

Hvis du har lånt bøger eller andre materialer fra Det Kongelige Bibliotek eller andre forskningsbiblioteker som universitetsbibliotekerne, kan du i øjeblikket ikke se disse lån, når du tilgår din lånerstatus på hjemmesiden.

Hvis du har lån fra nogle af disse biblioteker, er du velkommen til at kontakte os på
tlf. 63 33 70 75 eller mail bibliotek@nyborg.dk , hvis du ønsker at få oplyst din lånerstatus eller at få fornyet lån. Du kan også downloade appen "Biblioteket", hvor du kan holde styr på alle dine lån.

Vores hjemmesideleverandør arbejder på højtryk for at løse problemet, så alt igen bliver synligt i din lånerstatus på hjemmesiden.