Øvrige

Strikkeklubben "Hold masken"
Fire tirsdage i august-december inviterer strikkeklubben "Hold masken" til strikkearrangementer på Ullerslev Bibliotek. Tre af gangene vil Anne Nielsen læse højt, mens der en af gangene er oplæg om strikkens historie med Anne-Lise Reinsfelt.

Kommende arrangementer

Strikkeklubben "Hold masken"
Øvrige
17 september 2024

Ullerslev Bibliotek

Strik og lyt med strikkeklubben Hold Masken

Se alle Hold maskens kommende strikkearrangementer på Ullerslev Bibliotek herunder.

Strik og højtlæsning med Hold masken:

• Tirsdag 6. august kl. 19.00-21.00 - Midt i en klunketid
  • Tirsdag 22. oktober kl. 19.00-21.00 - Uddrag af ”Den hundredårige, der kravlede ud ad vinduet og forsvandt”
  • Tirsdag 3. december kl. 19.00-21.00 - En 110 år gammel julehistorie

Strik og oplæg:

• Tirsdag 17. september kl. 19.00-21.00 - Oplæg om Strikkens historie med Anne-Lise Reinsfelt.